Till min finaste <3

Ibland kan jag sitta och fundera på vad jag har gjort för att förtjäna en sådan underbar vän som dig.. Du är ta mig fan den allra bästa i världen och jag älskar dig så innerligt mycket! Du är en sådan vän som alltid finns där för en, dag som natt! Jag har känt dig länge och vi har varit bästisar i snart 3 år... Och visst har vi haft våra duster du och jag, men vi har alltid löst dom och funnit tillbaka till varandra igen! Du är en sådan vän som man alltid kan ringa när man behöver hjälp, aldrig någonsin får man höra ett suckande eller en kommentar när man ber om något! Behöver man prata mitt i natten vet jag att det är dig jag ska ringa till, och råkar man ut för något dåligt så är du den första som finns vid ens sida och stöttar en.. Vi har många minnen tillsammans du och jag och jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig!! Som jag har sagt många gånger så passar vi ihop "som handen i handsken" Jag skulle kunna rabbla uppp 1000 saker som gör dig speciell och underbar, men då skulle inte bloggen räcka till ;) Men jag ska ändå nämna några ---->


Du är en vän som alltid ställer upp för en, det kvittar om du själv har massor av saker att göra eller har annat inplanerat, behöver jag hjälp så får det andra vänta.

Du är en vän som alltid ringer och frågar om man mår bra, och som även frågar hur det är med min familj och alla dom andra människorna som betyder något för mig.

Du är en vän som man kan låna saker av utan att det kommer ett suckande eller ett ifrågasättande ifrån. Behöver man pengar, kläder eller annat smått finns du alltid där och lånar ut.

Du är en vän som alltid bryr dig om andra och sätter dig själv på andra plats.

Du är en vän som man alltid har så himla skoj med! Man kan skratta, gråta, vara lycklig, irriterad ja ALLT med. Och du är en sådan vän som man kan träffa och bara "göra ingenting" med.


Du är en vän som jag kan prata med i flera timmar i sträck utan att vi egentligen har något speciellt att prata om. Bara att få ha dig i andra änden av luren känns skönt.

Du är en vän som alltid lyssnar och tar dig tid till mig när jag behöver prata. Även om samtalsämnet för dig verkar oviktigt så finns du ändå där.

Du är en vän som alltid ringer och överraskar mig med saker. Och alltid blir jag lika glad =)


Du är alltså en vän som har ALLT! Du är så himla underbar på alla sätt och vis, och jag vet inte vad jag hade gjort om jag hade förlorat dig. Jag vågar inte ens tänka tanken. Du får mitt liv och min vardag att bli så speciell och och ÄLSKAR DIG MER ÄN ORD KAN BESKRIVA!! Som vi själva har sagt tidigare så finns det inget som kan skilja oss åt! Du och jag föralltid <3







Kommentarer
Postat av: Helena

Håll fast i henne =) Tänk o ha en sån vän...Dom jag hade som vänner kunde inte ens svara i telefon när jag ringde o behövde hjälp med cindy!

2010-06-18 @ 13:28:29
Postat av: sara =)

Jag läste det på din blogg, HELT SJUKT! Sånna "vänner" är inga vänner! Klart jag håller fast vid henne =) Kommer aldrig släppa taget ;)

2010-06-18 @ 13:30:37
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Bella

*ÅH VAD JAG ÄLSKAR DIG MIN FINA SARA <3 DU ÄR MER ÄN GULD VÄRD FÖR MIG, DU & JAG GENOM LIVET*

2010-06-19 @ 12:37:29
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0