wunderbara söndag!

Det var längesedan jag gillade söndagarna så mycket som jag har gillat denna =) Kanske beror det på vädret, kanske för att jag är ledig imorgon, ingen aning men härlig har den varit!

Vaknade upp 09.30 idag och åt en god frukost med älsklingen.. Efter de körde vi hem till Mamma och Lars 11.00 och har tillbringat hela dagen här i Stävie hos dom =) Vi har solat OBS KRÄFTA , ätit grillat, mumsat på glass och Lars och Jimmy har kollat fotboll medans jag och Mamma har fördrivit timmarna på terassen och gått en långrunda med hundarna! UNDERBARA SÖNDAG! Tack mamma och lars för god mat och en härlig dag med er =)

Vi ska alldeles strax köra hem.. Jimmy ville se ännu en fotbolls match, SUCK! Jag som hade önskat att vi kunde kolla på en film tillsammans, men icke.. Är det VM så är det VM =/ Någon mer än jag som är trött på alla dessa fotbolls matcher...?

Ha en fortsatt trevlig söndag allesammans =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0