2 månader med hjärtat <3

Godeftermiddag

Nu är jag i full gång =) Tvättar, renbäddar och ska börja städa nu! Alltid samma visa 1 gång i veckan.. Drygt, men såå skönt när det är färdigt! Senare kommer Jimmy till mig, of course eftersom det är våran 2 månaders dag idag <3 Vi ska laga kycklinggryta och bara mysa hela kvällen ;)

Idag fick jag även reda på min fältstudie plats! Det blir på Socialtjänsen här i Kävlinge! och eftersom det bara handlar om "praktik" i 4 dagar så gör de inte mig något att det ligger så nära osv.. Får bara hoppas på att jag inte stöter på några bekanta ansikten under dessa dagarna, för sånt är ju mindre skoj =/

Nä nu ska jag fortsätta med min städning, och invänta min älskling..

Hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0