Årets första promenad avklarad

Fy vad segt det var i skolan idag =/ Har ju blivit alldeles för bortskämda med att vara lediga nu på det senaste tycker jag. Jaja, nu är i alla fall måndagen 8-16 avklarad, nice =)

Direkt när jag kom hem bytade jag om till VARMA promenad kläder och begav mig ut i snöstormen! TACK vare min sjukt varma Canada Jacka frös jag inte ett skit! Blev en aning kall om öronen bara, men det får man ta! Så nu har jag avverkat min första 40 minuters promenad på 3 månader!

Nu ska jag lägga mig i solariet på jobb och bara njuta.. Det var väldigt länge sen jag solade solarium.. Någon gång i höstas tror jag att det var! Fick ju en rejäl dos av solens strålar när vi var i Thailand, men nu jävlar vill jag bli brun igen! Brun och smal ;) tssss

Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0