Då var det fredag...

OCH TENTAN ÄR ÖVER!!!!!!!!!!!! =)

Jag hoppas innerligt att det gick bra! Jag (tror????) att det gick bra, det kändes så i alla fall =) Skulle jag kugga denna TENTAN så är det absolut inte på grund av att jag har pluggat för lite. Utan då beror då på ren otur, eller missuppfattande angående frågorna. Direkt när man var färdig så gick man ut från salen och där stod ju alla som gått tidigare och frågade varandra om svaren. Hmmm, blev lite osäker där ett tag när mina alternativ kändes såå rätt, men ändå hade många kryssat helt olika..?! Aja, vi får se hur det går. Det får antingen BÄRA eller BRISTA! Nu är den gjord och det finns inte så mycket att göra åt det mer :P

Ringde Izza påväg hem och frågade om hon bjöd på frukost och kaffe ;) Självklart gjorde hon de! Haha, våra samtalsämne idag har bestått av MKT konstiga saker ;) haha.. Mestadels så diskuterar vi ju våra UNDERBARA MÄN :P Men idag blev det en del annat också.. Vi är knäppa ibland gumman ;)





Nu är jag i alla fall hemma. Har duschat och ska börja göra vid mig! 14.10 går tåget mot Malmö och till min efterlängtade Jimmy <3 Då blir det Svedala och outletten sen vidare till morfar för att fira hans födelsedag =) En MKT BRA fredag med andra ord :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0