Då var det tenta imorgon, ja...

PLUGG PLUGG OCH ÅTER PLUGG

Jag blir knäpp :S Sjukt mycket man ska lära sig och hålla reda på: Medianen, standardavvikelse, vetenskapsteorier, evidensbaserad kunskap, ontologi, akribi, formalia, hermeneutik, positivism, kvalitativa metoder, rotkunskaper OSV.....

Kan man bli annat än trött...?

Just nu känns det som att denna TENTAN kommer gå bra! Det som skulle kunna sänka mig nu det är att man är såå säker på att det har gått bra, men när man väl får tillbaka tentan så har man precis blivit underkänd för att man missförstod begreppen eller frågorna :S DET FÅR INTE HÄNDA!! Nu är ju detta en "kryss-tenta" där man i stort sett har 4 alternativ att välja på till varje fråga. Tyvärr kan dessa 4 alternativen vara VÄLDIGT lika. Bara ett ord eller något som kan skilja det rätta svaret åt från det felaktiga!

ÖNSKA MIG LYCKA TILL!! Bloggar imorgon när jag är hemma igen!


Godnatt ZzZZzz


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till! :D



Jag gillar din blogg asså! ;)

2010-03-25 @ 23:22:33
URL: http://moshikitty.blogg.se/
Postat av: mor ;)

Lycka till. Känner du så som du gör blir det säkert bra.

Kram

2010-03-26 @ 08:52:53
Postat av: Jenny

Lycka till!!!

2010-03-26 @ 09:05:03
URL: http://www.zooonnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0