Längtar!!!

Idag blev jag väldigt glad när min handledare säger att det är OK för mig att sluta 15.00 istället för 18.00. Mina planer för eftermiddagen var att läsa i BBIC (Barns Behov I Centrum) boken, och egentligen skulle jag suttit där och gjort de. Men istället fick jag läsa lite hemma istället ----> DONE! Har dock inte läst hela boken som är på 200 sidor, men har kommit en bit på vägen =)

17.30 kom underbara Vera hit till mig =) Planerat sen ett tag tillbaka, annars hade det nog inte gått! Tyvärr måste jag planera in i stort sett allt, ett bra tag i förväg för annars är det svårt att trycka in de. Har väldigt svårt för impulssaker :S (trots att det ibland kan vara så himla kul!) Bokar jag inte in kaffebesök med vännerna eller annat, nä då är det städning/tvätt eller plugg som gäller.. tråkigt men sant.. Har i alla fall haft några super trevliga timmar med Vera :P Som alltid när vi träffas! Höll på att göra VÄRLDENS MISS för en stund sen, hahaha!! Jävla tur att vi väntade gumman.. Pinsamt det hade varit annars ;) haha!! Tack för ikväll, längtar redan tills nästa gång vi ska ses! Hoppas det inte dröjer alltför länge...?! <3

Just nu känns det som att tiden går såååå sakta! Jag vill att det ska bli torsdag så att jag kan få träffa MIN JIMMY <3 Håller på att längta ihjäl mig! 3 hela dagar utan varandra är fan tufft ;) hehe.. (men det är väl så det ska kännas när man är upp över öronen förälskad??) På torsdag kl 19.30 har jag honom hemma hos mig igen! Då blir det troligtvis massa massa mys, om jag känner oss två rätt ;)

En annan dag jag också längtar efter är LÖRDAG! Då ska jag, Jimmy, Kenny, Izza och Mange till Slagthuset och Guldkanalens Dansbandsgala =) WIIEEEE!! Förfest hemma hos älskade Izza innan, ska bli så trevligt! Ser verkligen fram emot denna kvällen. Då jävlar ska det buggas med min älskling <3 (Att jag ens har lyckats träffa en kille som är lika frälst i dansband som jag, är ju egentligen ganska sjukt! En på miljonen känns det som, men BRA är det!!) Ohh vad kul vi ska ha det allesammans!

Nu ska denna damen göra något vettigare än att sitta här :P

He svej!


Kommentarer
Postat av: Vera

Har oxå haft en super mysig eftermiddag/kväll med dig min Underbaring!!! Som alltid =) Snart boka in en ny fika =) Love You!! Pussar

2010-03-30 @ 20:48:29
Postat av: mor ;

Har man sagt A får man säga B. Du vet, nyfikna mor. Vadå för miss?

2010-03-30 @ 21:04:59
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: sara =)

Jag kan inte säga det här mamma =) Berättar för dig sen!! hihi...

2010-03-31 @ 06:35:30
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Tindra

Kan man köpa biljetter på plats?

2010-03-31 @ 12:04:53
Postat av: sara =)

Tindra: Kanske.. Hmm.. vet inte faktiskt! Men självklart vill man ju vara garderad, så man handlar innan :P

2010-03-31 @ 17:00:28
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0