Haha :)

JAG FÖRSTÅR MIG VERKLIGEN INTE PÅ "VISSA" MÄNNISKOR! DU ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT PATETISK OCH OMOGEN, OCH JAG KAN KNAPPT HÅLLA MIG FÖR SKRATT! HAHA.. HUR KAN MAN SPRINGA RUNT OCH KALLA FOLK FÖR ALBINO NÄR DOM INTE ALLS ÄR DET?! TYDLIGEN SÅ VET INTE DU VAD ALBINO ÄR?! DET ÄR EN VÄLDIGT PLÅGSAM SJUKDOM SOM MEDFÖR ATT MÄNNISKAN INTE HAR NÅGRA SOM HELST PIGMENT I KROPPEN, OCH GENOM DETTA INTE KAN VISTAS I SOL ALLS! ALBINOS BRUKAR OFTA HA DÅLIG SYN OCH I MÅNGA FALL VARA HELT BLINDA.. DU FÅR NOG TA OCH LÄSA PÅ LITE INNAN MAN KALLAR FOLK FÖR SAKER! KÄNNS LITE SOM EN LÅGSTADIE NIVÅ PÅ SÅNT ;) HAHA.. CP-BARN, GLASÖGONORM, ALBINO OSV... FÖR FAN DU SKÄMMER BARA UT DIG SJÄLV ;) OM DU ANSER ATT DENNA PERSONEN ÄR ALBINO, SÅ ÄR I SÅ FALL ALLA BLONDINER DE! INKLUSIVE MIG :) MEN VA FAN LOLA, VISST ÄR DET SKÖNT ATT VARA ALBINO??!! KONSTIGT ATT BÅDE DU OCH JAG KAN VISSTAS I SOLEN! :) NÄ DU ULLIS, PLUGGA PÅ LITE PÅ SÅDANA ORD SOM TYDLIGEN VERKAR VARA FÖR SVÅRA FÖR DIG ATT FÖRSTÅ!

Kommentarer
Postat av: lola

hahaha ja jag tycker det är mycket konstigt att vi kan vara i solen mooohahaha gött vännen puss

2010-05-25 @ 08:41:20
Postat av: ulrika

det fattar jag oxå...kom m ngt nytt..det e ett smeknamn..hehe.precis som räkan,ägget ,mackan osv..

2010-05-25 @ 10:24:08
Postat av: ullis

sluta bry dej så mkt om mig..haha ändå får man rubriker ofta här haha.

2010-05-25 @ 10:25:38
Postat av: Sara

Snälla ullis, tror du verkligen att jag bryr mig på dig?? Hehe.. Du är den personen som jag aldrig någonsin skulle bry mig på! Det jag bryr mig på är att du kallar folk för albino, tycker du själv att det är moget?! Tycker att du ska växa upp och börja bete dig som en vuxen människa! Var du inte trots allt 30 år??! Om inget annat så för din dotters skull! Jag hade skämts röven av mig om min mamma hade betett sig som dig! Sköt om dig ;)

2010-05-25 @ 12:46:08
URL: http://Saralofvendahl.blogg
Postat av: lola

mmm mycket moget ulrika förstår verkligen inte va du får ut av att kalla mig albino skaffa dig ett liv för du är patetisk

2010-05-25 @ 15:04:11
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: ullis

2010-05-25 @ 19:46:05
Postat av: ullis

men om ni nu inte bryr er om mig hur kommer det sig då att ni skriver om mig så ofta...det kallas dubbelt budskap.men men take care

2010-05-25 @ 19:47:32
Postat av: lola

men lilla ullisknullis varför skriver du om albino hela jäkla tiden och jag har redan ett smeknamn lola som du vet och det räcker!!! det är du som skriver om mig har du inget bättre för dig jag förstår att du är avundsjuk på mig vem är inte det mooohahaha tar allt som en komplemang

2010-05-25 @ 20:53:59
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan bara hålla med, där är inte alla "indianer i kanoten" på den kvinnan !

2010-05-26 @ 16:53:05
Postat av: Anonym

Såå sant såå..Störd är bara förnamnet! Hahaha!!! Stackars lilla dotter.. =/

Vissa ska inte ha barn bara..

Det värsta är väl när människan inte själv inser hur störd hon är..Då är det illa... =(

2010-05-26 @ 17:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0