Massa ledigt!

Alldeles strax ska jag ta tåget in till skolan för att medverka i våran basgruppshandledning. Det är faktiskt ganska intressant då man ska sitta och berätta vad man tycker och tänker om alla personerna i ens basgrupp. Positiv som negativ kritik ska man komma på, och det är verkligen inte helt lätt alla gånger.. Efter handledningen ska jag träffa min grupp och gå igenom det sista i grupparbetet, idag ska det vara helt färdigt och imorgon ska det skickas in till ansvarig lärare! Skönt att ha det klart =) Så när jag går hem idag så är jag LÅNGLEDIG!! Tisdag kväll ----> Måndag morgon =) Sååå gott!

Nä nu ska jag dricka en kopp kaffe och självklart röka en ciggarett till de =)


Kommentarer
Postat av: Becka

Långledig säger du, jag tror jag säger självstudier! ;)

2010-05-18 @ 11:35:28
URL: http://bluflowagirl.blogg.se/
Postat av: Sara ;)

Nope! Verkligen låångledigt! ;) ;) Inga självstudier alls förren nästa vecka! Såå gott!

2010-05-18 @ 12:41:51
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: lola

hihi gott vännen och imorgon kommer du till lola hoppas det är varmt och skönt så vi kan sitta ute och sola hihi poss

2010-05-18 @ 22:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0