Notebook

USH USH USH! Idag har jag verkligen INTE mått bra =/ redan igår började jag få ont i halsen när jag svalde, men tänkte inte mer på det. Vaknade imorse och kunde knappt svälja alls, inte heller prata =/ Hade såå ont! Tog tempen och hade 1,5 grads feber.. Ringde ner till vårdcentralen och dom sa att jag skulle avvakta och se hur det kändes imorgon, och har jag fortfarande lika ont så ska jag komma ner och ta ett halsprov.

Känns verkligen inget vidare =/ Ännu mer besviken blev jag eftersom jag hade planerat in en lite dejt med söta Lola i eftermiddag.. Men fan, kan man inte dricka kaffe eller snacka så är jag nog inte så roligt sällskap! Så denna damen har spenderat dagens timmar på soffan från 10.00 - 16.00! Har i alla fall gjort något vettigt och bäddat samt kollat på en film ---> Notebook! SJUKT BRA FILM! Bölade nog tre gånger under den..


Verkligen en av de bästa kärleksfilmerna jag har sett på lääänge!

BETYG: 8 av 10


Kommentarer
Postat av: Helena

jag har oxå den filmen...helt klart en av mina favoritfilmer nånsin. =)

2010-05-20 @ 00:43:24
URL: http://diods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0