Sjuk =/

Igår kväll när jag gick och la mig så hoppades jag på att jag skulle få vakna upp idag och må bättre! haha, vad trodde jag..??? Har nog sovit ca 3 timmar på hela natten, och jag tycker så synd om Jimmy som har fått stå ut med att jag har sprungit och harklat och snytit mig halva natten. När klockan var 03.00 gick jag upp och åt en tallrik yoggi, och det hjälpte faktiskt eftersom jag har så ont i halsen =) När Jimmys klocka ringde 05.00 blev jag nästan GLAD! Jaaa äntligen slipper jag springa här i lägenheten och smyga! Gick upp med honom, tog ut Zindra på en promenad, la mig i sängen och sov 2 timmar till.. Skönt! Ringde vårdcentralen direkt när jag vaknade och hur kul är det att höra att man står på plats 24 i kön??!!!! Klickade i mitt nummer och hoppas på att bli uppringd så fort som möjligt! Vill ju ha en tid att ta ett halsprov i eftermiddag, helst!

Just nu sitter jag och väntar på att Izza ska komma! Vi ska dricka en kopp kaffe och sen åka ner till ICA och inhandla maten till TJEJMIDDAGEN som är på Fredag hemma hos söta Vera =) Och efter de ska jag sätta igång med städningen, och tvätten! Jimmy skulle skynda sig hem efter jobb idag och hjälpa mig, sa han ;)

Hoppas ni får en trevlig torsdag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0