1 November

Igår blev det bio med hjärtat ---> SAW 3D. Jag är nog inte helt förtjust =/ För det första så har jag kommit på att jag INTE gillar 3D filmer och för det andra så var nog inte denna filmen den bästa direkt. Men den var ändå klart värd att se på bio! Älsklingen och jag fick en myskväll i alla fall och det är de som räknas <3

Vägde mig nu när jag vaknade och konstigt nog hade jag gått ner 0,6 kg! Hmm? Eftersom denna veckan har varit fullproppad med massa saker så har jag bara hunnit motionera 1 gång. Kroppen är verkligen konstig! Vissa veckor har man motionerat och hållt igen på alla sötsaker och ändå går man upp, medans andra veckor är som denna, ingen motion har syndat rejält osv.. Aja, bara att tacka och ta emot då :)

Nu blir det en kopp kaffe! MUMS =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova de me kolhydraterna som ja sa till dig... Bara dra ner på dom, och försök att inte äta dom sent på kvällen så ska de nog hända nåt :)

2010-11-01 @ 12:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0