Dagen idag har sett ut såhär:

Idag har jag varit så upptagen så att jag har haft absolut NOLL TID att blogga! Sorra alla trogna kära läsare.. men nu kommer här en lite uppdatering i alla fall :P

Idag har jag/vi gjort detta:

* Jobbat på Kullagården 07.00-15.30. Trodde att det skulle vara mega segt idag, men tiden har faktiskt gått relativt snabbt! Och trots det "roliga" vädret så har humöret varit på topp hela dagen :)

* Blev upphämtad av Jimmy efter jobb. Då begav vi oss mot Center Syd och MAXI! Hade sett ett par morgontofflor där som jag bara var tvungen att ha! Fårskinnstofflor - check! Blev en del annat julpynt där också, bland annat en adventsljusstake :)

* Efter MAXI-besöket körde vi till Bauhause i hopp om att hitta en transformator till en av mina gamla ljusstakar här hemma, men istället körde vi därifrån med en mega snygg julstjärna och det blev en massa snack i bilen om att börja dansa bugg tillsammans :) Träffade på en gammal vän inne på Bauhause och jag hade absolut velat dansa hos honom! Problemet är priset :( Men han lovade att vi skulle få rabatt om vi började :P Kanske en grej vi börjar med till våren? ;)

* Efter allt shoppande var vi båda två super hungriga.. Och ingen av oss orkade köra hem och laga maten, så det fick helt enkelt bli en middag ute idag! Mums, såå gott :)

* Väl hemma blev det lite julpyntande, prat om morgondagen som är väldigt speciell för oss och självklart massa massa mys ;) Som vanligt när det gäller mig och Jimmy! Man kan aldrig få nog av det ;) Vilken tur att jag lyckades träffa världens mest gosiga och kramgoa kille! Skattar mig lycklig varje dag för att jag får ha honom i mitt liv <3

Ja gott folk, det var nog allt! Jag är super nöjd med min söndag och vilken underbar 1:a advent det blev :) Nu ska vi lägga oss.. Ännu en dag imorgon då klockan ringer 05.30 :( Men på tisdag får jag min efterlängtade sovmorgon! Ska bli såå skönt :)

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0