Dagens träning

Idag känner jag mig riktigt NÖJD! För det första så har jag varit hemma hos en klasskompis och pluggat. Vi fick gjort jätte mkt så nu känns det lite lugnare med Reflektionsuppgiften faktiskt! Och direkt efter plugget stack jag med Marie och tränade. Super skönt :) Fick reda på strax innan jag skulle gå därifrån att jag kommer få en CYKEL! detta för att jag har värvat 4 personer under hösten! Så alldeles strax blir jag ägare till en splitter ny damcykel från monark. Det negativa i detta är att jag redan har en ny sjösala cykel som "bara står" i källaren! Funderar starkt på att sälja den jag får från TIME :)

Någon som är sugen på att köpa en ny cykel till ett bra pris??? :P



15 min powerwalk 5% motstånd = 75 brända kalorier

Styrkepass 45 min

15 min crosstrainer 15% motstånd = 160 brända kalorier

Kommentarer
Postat av: Bella

Jaa jag :) o då till kompis pris eftersom jag är EN av dem fyra som gjort så du får den ;) hihi

2010-11-26 @ 22:12:04
Postat av: Sara

Haha.. Jag som hade tänkt tjäna feta pengar på cykeln ;) skämt o sido! Nä men jag ska kolla upp vad cyklarna kostar, alltså nypriset sen får jag se vad jag vill ha! Har inte mkt pengar att hurra för här hemma, så varenda krona är välkommen! :)

2010-11-26 @ 23:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0