En kväll med Monopol :)

Eftersom jag och Jimmy inte har umgåtts med Izza och Kenny på länge så bestämde vi oss för att ha lite kvalitetstid tillsammans igår :) En väldigt trevlig idé! Fick låna ett monopol spel av grannen, och det spelades i flera timmar :) Jätte kul! Var nog år sen jag spelade det sist.. Tack Jimmy, Izza och kenny för en härlig lördagskväll med er <3


Jag körde med en strategi att köpa alla gator jag kom över! haha.. Vilket resulterade i att jag var en av dem som inte hade några pengar kvar i slutet :P


Kenny fular sig.. Haha :) Där visste han inte att han skulle vara den som åkte ut först ;)


Min "tur-sko" haha.. eller inte! Men jag fick i alla fall köpt centrum :)


Allvarligt snack! Ska man deala till sig en gata eller inte?


Detta var mina tillgångar ca 10 min innan jag åkte ut! Så går det när man är ivrig Sara ;) Fängelse-kortet fick jag sälja för att överleva ännu en runda :P


Mina två hjärtan <3 Ni är BÄST!!


GRATTIS Jimmy till den stora vinsten :) Och eftersom han hade massor med pengar och gator var han tvungen att fotografera de :P haha..

Vilken super trevlig kväll jag hade! Får vi göra om igen kära vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0