Ett viktigt datum för mig <3

Den 1:e November 2010 är ett datum jag aldrig kommer glömma <3 Dagen då jag och världens bästa Jimmy blev SAMBO "på riktigt". Har en sådan underbar och härlig känsla i kroppen. Jag är upp över öronen förälskad i denna människa. Han har verkligen fått min värld att snurra, Jimmy Palm ;) Jag älskar dig mer än ord kan beskriva! Vi föralltid <3

18/12-2009 ----> 10/1-2010 ----> 1/11-2010 ----> ??/??-???? ;)






Och förutom att bli sambo med Jimmy så har jag faktiskt gjort annat idag :) Jag har varit ute och powerwalkat med Sara, pluggat en massa samt varit på TIME SPORTSCLUB med mamma och tecknat ett medlemsskap! Så jag har verkligen inte legat på latsidan :P Känns skönt att jag äntligen har tagit mig i kragen och fixat det där med gymmet. Jag bara MÅSTE röra på mig nu när vintern kommer, och det enda sättet är gymmet! Men nu ska jag hoppa i sängen, känner mig jätte trött.. Ska bli skönt med några timmars sömn innan det är dags för att gå upp igen! Imorgon är det en obligatorisk skoldag 08.15-14.00

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Så glad för er skull:)

Önskar er all lycka! Grattis än en gång:-)

Kramar Evelina

2010-11-01 @ 23:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0