Godmorgon Torsdag :)

Eftersom jag alltid får en massa pussar och kramar av Jimmy innan han kör till jobbet, så kan jag inte annat än vakna på gott humör 2 timmar efter han har kört :) Härligt <3

Idag var det i alla fall dags för vägning och mätning. Hittade en massa gamla lappar från tidigare mätningar, och jag blev nog en aning förvånad när jag ser att jag hade ungefär samma mått som förra året i samma månad :) För det var ju bra, att man i alla fall inte har ökat i omfång på detta året! Det är inte vikten på torsdagen som jag tänker gå efter utan jag kör efter måndagen som jag har gjort nu i två månader. Anledningen till att jag vägde mig idag var för att jag ändå ville ha något "humm" om hur mkt jag lyckats göra av med bara sen jag började på gymmet.

Nu ska jag äta frukost! Mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0