Jag visste det!! Fan då :( Denna måndagen ...

img_1074 (MMS)

Jag visste det!! Fan då :( Denna måndagen hade jag gått upp 0,6kg. Jag vet inte om jag ska acceptera de eller inte.. Visst har jag "syndat". En dag åt jag godis och en dag efterrätt efter maten, men samtidigt så har jag varit på gymmet 5 dagar förra veckan??! Kanske är det meningen att man inte ska unna sig något alls? Det verkar ju som att alla dessa timmar på gymmet inte lyckats förbränna de lilla onyttiga jag stoppat i mig.. Men jag ska ändå vara nöjd. Har ändå gått ner 4 vecko på rad, så plus 0,6kg denna veckan är kanske inte "hela världen"?! Trots detta blir de gymmet minst 4 ggr denna veckan, så får  jag helt enkelt hoppas på bättre resultat nästa måndag :)


Kommentarer
Postat av: angelica

du sara muskler väger MER än fett tänk po de=) så de e nog ok att du gått upp de där lilla!!!

2010-11-22 @ 09:20:27
URL: http://pinupangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med! Du måste ju tänka på de... =)

2010-11-22 @ 15:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0