Mätt och trätt...

... det är jag nu!

Middagen idag bestod av bruna bönor och stekt falukorv, mums! Känns som att jag är typ den enda av mina vänner som gillar de (förutom Vera såklart!) Men som sagt, denna kvinnan är INTE kräsen! Äter nästan allt, förutom svamp, lever, blodpudding och svartsoppa. Och jag kommer ständigt fram till att mat är något av det bästa som finns :) Maten är till stor del boven i min övervikt också.. Men men, äta måste man juh :P



Har även hunnit med att träna idag :) Verkligen kul när man kan gå och träna med sin pojkvän! Idag körde jag: 30 min crosstrainer 15% motstånd + 30 min powerwalk (första 20 minuterna med 6% lutning och de sista 10 minuterna med 12% lutning) Puuhh.. Idag var det kämpigt, och det gillar jag! Nästan 500 kalorier brända på 1 timme :)

Nu ska jag och älsklingen kolla vidare på TRE KRONOR :) Sen ikväll blir det ännu mer plugg för min del, då Jimmy tvunget skulle kolla på fotbollsgalan! Jag tänker inte kolla på det, varför tortera sig själv liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0