Plut plut ;)

Då var man hemma från skolan! Dagen idag har faktiskt inte varit så jobbig, och jag tror att det beror på att vi har haft en jätte bra föreläsare! det gör verkligen allt :) Har lärt mig jätte mycket nytt idag!

Har fikat på lite knäcke för en stund sen, och om ca 30 min kommer Vera och hämtar upp mig! Då är det träning som gäller :) trots att jag hade gått upp denna veckan, så ger jag järnet! För nästa vecka, då jävlar ska jag ha tappat 1 kilo i alla fall! hehe.. Jag och älsklingen har ju bestämt oss för en sak när jag har nått mitt första mål som är om -2kg! Får se till att skynda mig med de två kilona ;)

Ps: Tack för era söta kommentarer i inlägget där jag "plutar" med läpparna ;) Visst blir man mycket snyggare på bild när man gör så?? haha..

Bloggar mer senare!! Puss hej <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0