Pokerkväll :)

Då har man tränat också :) Jätte skönt! Började med 15 min powerwalk på bandet som uppvärmning, sen körde jag hela styrke passet som tog ca 45 min och som avslutning powerwalkade jag igen på bandet! Super :) Perfekt träning såhär i början.. Jimmy tränar också på TIME så imorgon har vi bestämt oss för att sticka dit tillsammans och köra ett pass! Perfekt när man kan gå dit tillsammans, blir lite roligare då ;)

Nu ska jag hoppa i duschen och snygga till mig inför kvällens tillställningar :P Jag, Jimmy och Kenny (Izza kunde tyvärr inte vara med.. snyft!!) ska hem till Jimmys kompis Jocke som fyller år :) Och det roligaste av allt är att vi ska spela POKER ;) JAg älskar att spela poker!! Har verkligen sett fram emot denna kvällen, det kommer bli toppen! Hoppas på att jag kammar hem storvinsten, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0