Shopping + städ och tvätt!

Idag var det planerat att jag och min finaste Izza skulle till NOVA och shoppa vars en outfit inför fredagens konsert ---> LADY GAGA! Visste sen innan att jag inte har något här hemma att ta på mig (som vanligt.. hehe) Har varit sugen på en spetsklänning lääänge nu! Prövat alla dess sorter i typ 1 månad nu, men inte hittat DEN. Idag gjorde jag det :) En super fin spetsklänning från Gina tricot, som hittat! Lägger upp bilder på mina köp imorgon när jag har lite mer tid :)

Efter shoppingen var det bara att ta tag i dammsugaren, dammelasen och tvätten :( Ush vad tråkigt! Men så skönt nu när det är gjort.. Nu ska jag och älsklingen mysa ner oss i soffan och kolla ett avsnitt TRE KRONOR! Därefter blir det självklart LYXFÄLLAN ;) Yeeeii vilken bra torsdag!

---------------->

Kommentarer
Postat av: Anna Mårtensson

Du vet om att det bara är onsdag idag va? ;)

2010-11-17 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0