Skit-fisen är hemma :)

ÄNTLIGEN har jag min älskade lilla skit-fis hemma hos mig igen!!!! Egentligen skulle hon bara vara hos "husse" mellan torsdag och lördag, men "husse" insisterade på att ha henne längre.. Så vad gör man? Nu är hon i alla fall hemma hos oss igen :) Både jag och Jimmy har saknat våran Zindra såå <3



På tal om Zindra så är det snart dags att bege sig ut på en promenad med henne.. Men idag gör det absolut inget, trots att det regnar! Bara såå mysigt att ha den lilla hemma..

Förövrigt så har det varit fruktansvärt ensamt här hemma utan min älskling.. HATAR när han jobbar kväll! Kan inte klockan slå 23.30 snart så att jag får ha honom hemma hos mig igen? Finns ingen människa som gör mig mer lycklig än du: Jimmy Palm

<3 Evig kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0