Skola + Träning :)

Det gick bra i skolan idag :) Men som jag har skrivit tidigare så har vi börjat med delkurs 2 nu och bara namnet på den får mig till att vilja stanna hemma.. Ekonomi, Politik och Samhälle KUL???! Nope.. Gillar varken politik eller samhälle och ekonomi delen gör det inte roligare precis! Men vad gör man? Bara att bita ihop och köra på så gott det går! Nästan så att jag längtar efter termin 3 lite :P Juridik för hela slanten! (Jag kanske ångrar att jag sagt det i slutet av nästa termin, haha..) Men det ska bli kul med något annorlunda. Ren fakta, konkret text och massa lagar :) Är trött på allt vad som innebär: olika perspektiv, olika synsätt, reflektioner kring situationer, teorier samt teroretiker!



Men jag har i alla fall varit duktig och varit på gymmet idag! Alltid kul att gå dit när man har vera som sällskap :) Körde 45 minuter styrkepass och 30 min kondition. Men fyyy vad jobbigt styrkepasset var idag! Haha.. helt slut efter typ 5:e maskinen. Men jag körde på ändå, tänker INTE ge mig ;) Trots att jag stretchar så får kraftig träningverk. Kanske jag stretchar för lite? Har hört att man ska göra det i ca 30 min efter träningen, vilket jag nog måste börja göra.. Annars lär jag inte kunna röra mig om 1 vecka :P

Nu blir det en VARM dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0