Snö snö och ännu mer snö...

Pågrund av all denna snö och att jag hade behövt ta tåget till Lund och till skolan idag så sket jag i att åka dit! När jag vaknade och tittade ut genom fönstret insåg jag att en del tåg antingen skulle vara inställda eller kraftigt försenade.. Och jag är inte intresserad av att stå och frysa i timmavis på stationerna för att komma till skolan och gå på någon ensataka föreläsning. Då är jag hellre här hemma och drar nytta av dessa timmarna och pluggar istället! Ett mycket bra beslut enligt mig :) Sitter här med mina nya morgontofflor, inlindad i min morgonrock och dricker varmt te :) Tyvärr måste man ändå kl på sig var 4:e timme och bege sig ut med hunden, men det får man ta! Nu ska jag sätta igång med pluggandet. Har en mega reflektionsuppgift som ska vara inne på onsdag 15.00. All tid är dyrbar tid, så ingea timmar får gå till spillo!

Hörs sen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0