Söndag!

Då var det söndag och helgen börjar lida mot sitt slut... Det gillar jag inte! Jimmy jobbar kväll denna veckan, vilket innebär att vi knappt träffas någonting förren på fredag :( Men desto större änledning att se fram emot fredagen :)

Idag har vi inte gjort särskilt mycket.. Eller för att vara en slappe-söndag så har vi ju ändå gjort något. Vi har veckohandlat, tränat tillsammans på gymmet och lagat mat! Det var verkligen kul att träna idag :) Pga min hemska träningsvärk från muskelträningen igår fick jag hoppa de passet idag och enbart köra kondition vilket innebär 30 minuter på crosstrainern och 30 min powerwalk på bandet! Nu känns det bra :)

Imorgon är det skola.. Inget jag ser fram emot faktiskt! 08.00-14.00 ska jag vara inne i Lund och försöka bli bättre på något (?) hehe.. Men den som ser fram emot något ----> Träning med Vera på kvällen :P wieee!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0