Svar på tal

Fick en kommentar från någon som ville vara Anonym:


tänkt på att kroppen behöver ungefär 30 minuters uppvärmning innan du ger dig på styrketräning med "tunga" vikter... :) bara ett litet tips från en träingsvan...

SVAR: Jag vet att kroppen behöver uppvärmning! Nu använder inte jag "tunga vikter" eftersom jag inte vill bygga upp mina muskler i den bemärkelsen att bli stor. Jag har fått alla tips från personalen och tränarna på TIME och jag rättar mig efter vad dem säger, inte vad du som anonym skriver! På introduktionen sa hon till mig att jag skulle endast köra en uppvärmning på 10-15 min för att inte riskera att "ta ut mig" för hårt så att jag kanske inte skulle orka styrke passet! Istället ville hon att jag skulle lägga lite mer krut efter styrkepasset och köra kondition där, när musklerna är uppvärmda! Så nu vet du det!

På tal om träning så sticker jag och tränar nu! Sällskapet idag blir Vera och Celle :) Wiiee!! Fjärde träningspasset denna veckan, och hoppas även på ett imorgon också!

hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0