YES!

Skolan är avklarad!

och vet ni vad?? Jag är sååå GLAD :) Har haft ett ständigt problem i mina tankar nu länge. Inför nästa tenta som kommer om ca 1 månad så ska vi förhöras på 2 engelska böcker! FAN tänkte jag.. Jag är inte alls särskillt duktig på akademisk engelska, för mig har alltid gymnasie engelskan fungerat bra. Så detta skulle blivit ett mega stort problem.. Nu har jag i alla fall fått reda på att en av dessa böcker finns som e-bok på nätet :) och vet ni vad det innebär? Att jag kan kopiera hela texten från boken och använda mig av GOOGLE TRANSLATE! Wow ;) Att det inte blir helt korrekt översatt gör mig absolut inget, sålänge man förstår det stora hela..! Fan vad gött.. :)

Nu ska jag alldeles strax iväg och träna med mamma :) Ännu en bra sak som händer idag ;) och sen ikväll blir det självklart massa mys med Jimmy, som alltid när vi träffas :P

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0