Dagen idag --->

Jag vet inte om jag ska säga att jag har varit "flitig" idag eller om det jag har gjort inte är så speciellt? Det känns som att jag har fått gjort en del, men de är också bara "de vanliga sakerna".

Jag har i alla fall:

Spenderat några timmar med min Jimmy

Powerwalkat 1 timme

Myst och gosat med min söta Zindra

Ätit middag

Druckit kaffe med Eve =)

Pratat i tele (Inget ovanligt, hehe)

Och nu ska jag:

Kolla runt på blocket lite

Duscha

Diska

Plugga

Dricka kaffe med Izza =)

SEN BLIR DET SOFFAN!!

Så ser min kväll ut idag! Kul va? Saknar min älskling såå mkt.. 23.30 har jag honom hemma hos mig igen ;) Har massor med saker inplanerat imorgon, tror jag får ställa klockan TIDIGT om jag ska hinna med allt! Puuhh.. Så är det att vara en upptagen kvinna, ibland tufft men ibland såå lätt! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0