Idag är det party!!

Och jag är SUPER LADDAD!! Som ni ser i mitt tidigare inlägg så har jag korkat upp min 2:a cider nu, såå gott :) Just nu sitter jag hemma hos Izza och Kenny och väntar på att hon ska bli klar så att FÖRFESTEN KAN BÖRJA! Har en känsla av att detta kommer bli en hård, men mycket rolig kväll ;) Som alltid när jag, Jimmy, Kenny och Izza gör dansstället osäkert :P hehe.. Är även sjukt nöjd med mina kläder ikväll. Svart slimmad klänning med trekvartsärm, hudfärgade strumpbyxor samt knähöga stövlar.. Yeeii jag är nöjd! Jimmy skulle ha svarta tighta jeans, en vit skjorta med små svarta ränder och givetvis sin väst opch slips, sjukt snyggt! Grrr.. Fast han är alltid HET oavsett vad han har på sig ;)

         

ÄLSKAR DIG MIN FINASTE IZZA <3 IKVÄLL ÄR DET DU & JAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0