"Iphone-mys" haha ;)

Idag har jag och älsklingen haft "fredags-mys" på vårt sätt =) Eftersom Jimmy fick sin IPHONE igår så har det blivit massa "Iphone-mys" istället, men det har funkat det med! Vilka appar har du? Kan du skicka bilder till mig? Kan jag radera allt som du lagt in på min nu då? Osv... Ja, vad ska man säga! Han är frälst i sin telefon, och jag förstår honom! Jag sitter typ lika mkt med min trots att jag haft den i 6 månader nu ;)

Men trots vårt "Iphone-mys" så har vi ändå kollat lite på IDOL! Har 2 saker att säga om dagens program --->

1. JAY SMITH ÄGER HELA SKITEN!! Fortsätter han som han gjort nu så kommer han lätt vinna! Jag sa det från början på hans första audition att han ÄGER.. Hade jag rätt?? Yeeeii!

2. Vad FAN gör Olle i IDOL?? Alltså ärligt nu svenska folket, hur FAN kunde ni skicka vidare han?? Han kan inte sjunga för fem öre plus att jag stör mig så fruktansvärt på hans sätt att föra sig när han sjunger! Det enda han gör HELA låten igenom är att blunda så fort han tar i det minsta lilla! Han liksom "krystar" med ögonen och ser allmänt bortkommen ut! Nä, ut med honom illa kvickt ;)

Ja, med de sagt lämnar jag detta! Hej svej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0