Massor att göra!

Dagen idag har gått i ett! Ställde klockan på 07.30 men gick inte upp förren 08.00 (Skönt att ligga och dra sig!) Sen var det bara till att äta lite frukost, dricka en kopp kaffe och fixa iordning sig. Vi körde till Willys och blev 1300 :- fattigare, men såå mkt mat vi fick :) Blev en snabb sväng inom JYSK också, har ju en del saker vi skulel vilja ha därifrån, men det blev ingen handling idag, väntar med det ett tag till! Satte mig och började plugga på min kommande reflektionsuppgift. Den ska vara klar om 1 vecka och jag börjar redan nu känna paniken! Publicerade uppgiften i mitt tidigare inlägg, fy fan! Men jag ska klara den! Bara till att ligga i :P Ingen rast, ingen ro ;)

Om en stund ska jag och Jimmy käka middag och efter de beger vi oss hem till honom! Han är just nu i lägenheten och packar och har sig för fullt :) Och jag ska dit ikväll och snappa åt mig en del av hans saker som jag vill ha här hemma i lägenheten ;) Han har såå mkt fint, men tyvärr kan man inte använda allt.. Känns skoj att hans lägenhet äntligen har blivit såld :) Ingen är gladare än JAG (Jo, kanske han då förstås.. hehe) Adressändringen är gjord! Såå härligt <3

Nä nu ska jag hoppa i duschen..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0