Onsdag =)

Idag känner jag mig verkligen NÖJD med min dag =) Ibland är det så att vissa dagar känns bättre och vissa sämre och idag har det verkligen varit en bra dag.

Dagen började med kaffedrickande, telesamtal och en god frukost.. Därefter begav jag mig till skolan för att ha Reflektionsmöte 4. Var verkligen nervös innan mötet då jag absolut trodde att jag skulle få komplettera något, men ICKE! Såå gött! Nu har jag avverkat 4 av 10 reflektionsuppgifter utan en enda komplettering. Hoppas att jag har lika mycket flyt vad det gäller TENTAN den 19:e Okt :P Efter skolan körde jag hem och satt länge och funderade på om jag verkligen skulle orka en PW, men som sagt inga ursäkter här inte så det var bara att bege sig ut på en 50 minuters promenad i MOTVIND!

Innan idag blev det hastigt bestämt att jag skulle umgås med Vera ikväll, och som belöning för att jag lyckades så bra på reflektionsuppgiften samt att jag sköter motionen så bra (haha!) så ville jag unna mig en bit kladdkaka! Köpte med en sådan och vispgrädde med hem till Vera, så det har vi mumsat på ikväll =) Förutom en himla massa kaffe, kladdkaka och massa skitsnack så har vi även hunnit med att noppa Veras ögonbryn, kela med Moa och kollat Bonde söker fru! Tack underbara Vera för ikväll, verkligen såå mys att umgås med dig <3 LÄNGTAR TILL FREDAG!!

Nu ska jag och älsklingen krypa i säng! Imorgon väntas en fullspäckad dag med skola 8-14 sen raka vägen till ICA för att möta upp Jimmy och inhandla helgens middagar! På kvällen blir det ett besök hos min älskade Mormor och hennes gubbe Kjell, alltid trevligt =)

Godnatt ZzzZZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0