Äntligen fredag!

Och slut på denna skolveckan =) Wiihho!

Får ta och nämna att idag firar jag och min Jimmy 8 månader tillsammans <3 De bästa månaderna någonsin, enligt mig ;) Kunde inte mått bättre eller varit lyckligare! Och nu när han kommer hem ska han få sin present =) Sara Har varit riktigt fiffig denna gången och verkligen köpt något BRA till honom =)

Egentligen skulle jag och Jimmy fira våran dag med att gå ut och äta på restaurang, men så blev inte fallet! Vi blev hembjudna till Mamma där vi ska äta god Kina mat tillsammans med dom istället! Och eftersom jag älskar min släkt sååå mycket så är det bara kul! Jag och älsklingen firar våran 8 månaders dag i Stävie med dom istället =) Perfekt fredagskväll enligt mig ;)

NU: Duschen!

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag glömde ju att det var er dag igår. Grattis till er båda. Kram

2010-09-11 @ 09:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0