Då var det fredag...

... En fredag jag har längtat efter lääänge!!

För det första så kommer VERA hem från Kina idag efter att ha varit borsta från oss i 3 lååånga veckor! Har verkligen saknat DIG och dina samtal gumman <3 Ska bli skönt att ha dig hemma igen!

Sen så har jag min lillebror Linus hos mig nu =) Var och hämtade honom på stationen innan, och nu har vi precis avnjutit en god middag ---> Fläskfilé med potatisgrattäng MUMS! Nu ska jag snart hoppa i duschen, skönt! Om en stund kommer även Simon och Nina hit, super trevligt! Planerna är att vi ska titta på IDOL och ev någon film senare.. Självklart ska vi gotta oss med massa godis ;) Fredagsmys på hög nivå!

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0