Då var det måndag...

... Och ännu en ny vecka att ta sig igenom!

Får ju säga att mina veckor inte är så betungande numera =) Har väldigt mycket ledigt genom skolan. Går endast 2 dagar per vecka typ hela terminen igenom, och det är skönt! Dock har jag mycket studier hemma, men planerar man rätt så blir det inte så jobbigt tros allt. Är jag till exempel ledig tre dagar en vecka men har en reflektionsuppgift som måste göras så väljer jag att sitta många timmar en av dagarna, istället för att sprida ut pluggandet under hela veckan. På så vis blir det också lättare att plugga om man tar för sig något och verklöigen sitter tills man blir klar! Sen kan jag "gotta" mig på de andra 2 lediga dagarna =) Så ser min studieteknik ut!

Skulle egentligen powerwalkat nu direkt på morgonen, men efter en promenad med Zindra i REGN så väljer jag att fokusera mig på min skoluppgift istället. Promenaden kan jag ta tag i senare under dagen!

Vågen visade neråt idag, och jag är GLAD =) För trots en massa syndande i helgen (Godis + Hamburgare) så hade jag ändå gått ner 0,4 kg idag! Och det får jag vara stolt över! Nu har jag sammanlagt gått ner 2 kg på lite mer än 1 månad och det tycker jag är hyffsat. För trots allt så äter jag nästan precis vad jag vill =)

Nä nu ska jag plugga!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis till viktnedgången:-) där ser du, du lyckas! Bra jobbat gumman:-)! Kramar

2010-09-21 @ 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0