Helgen är här =)

Då var det FREDAG och det gillas skarpt =)

Trots att jag hade en "ledig" dag på schemat idag så var jag ändå uppe 07.30! 09.30 skulle jag infinna mig hos en klasskompis och skriva klart en uppgift som skulle vara fördig idag. Runt 11.30 var vi klara med den, och då begav jag mig ner till ICA för att inhandla nödvändigheterna till helgen! Blev bland annat ingredienser till dagens middag, frukt, grönsaker och allt annat man brukar handla! Så nu är kylen full igen =) På hemvägen körde jag inom Ida och drack 2 koppar kaffe och snackade skit, såå trevligt!

Nu är jag i alla fall hemma! Har precis varit ute och rastat hundarna, och snart ska jag ut och rasta mig själv ---> powerwalk på 45 minuter hade verkligen inte skadat i detta härliga vädret ;)

Annars har vi inga planer för denna dagen, vi skulle egentligen träffat Sara och Carlos ikväll men efter mycket funderande kom jag på att jag verkligen inte orkar.. Är helt slut i huvudet efter dessa intensiva dagarna, så kände att jag behövde några timmar på soffan ikväll, själv.. bara slappa, äta godis och kolla IDOL! Blir sängen relativt tidigt också eftersom jag ska jobba 07.00-13.30 imorgon!

Japp, så ser min fredag ut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0