Idag har det verkligen gått i ett!

Ja som rubriken lyder så har jag haft fullt upp på min lediga dag idag! (Varför blir det alltid så..?) Men är såå glad att alla "måsten" är gjorda och att jag nu kan se fram emot en helg utan en massa att göra!

Detta har jag gjort idag: (Ordagrannt!)

Ätit en stadig frukost med Jimmy

Promenerat med Zindra

Veckohandlat på ICA

Hämtat ut Zindras medicin på apoteket

Spenderat lite tid med mitt hjärta innan han stack till jobb

Renbäddat

Tvättat 2 maskiner tvätt

Powerwalkat 45 min

Promenerat med Zindra

Hängt upp tvätt + slängt in 2 nya maskiner

Städat hela lägenheten

Lagat middag

Duschat

Hängt upp tvätt + slängt in 2 nya maskiner

Promenerat med Zindra

Diskat

Fixat det sista med tvätten

OCH NU: Sitter jag här vid datan och "slappnar av" sååå skönt! Ska gå in och kolla så att alla räkningar är betalda, sen ska jag fixa en grej med skoluppgiften också.. 00.30 kommer min EFTERLÄNGTADE Jimmy hem till mig ;) Som jag har saknat honom idag!! HATAR när han jobbar kväll varannan vecka =/ Verkligen så tråkigt.. Alla dessa vardagsrutiner som annars är ganska mysiga att göra tillsammans, bara försvinner när han jobbar kväll!

Får tacka min kära vän Lola för flabbkaffet igår! Hon är så söt ;) Kom upp till mig trots att klockan var mycket och ville hålla mig sällskap =) Tack snäckan! Och duuuuu, följ mina råd snäckan ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0