Idag har jag gjort detta:

Trots att dagen började mindre bra, så känns det ändå som att den har varit bra såhär i slutändan i alla fall =) Har hunnit med en massa idag, och det är skönt att jag verkligen tar tag i saker här hemma när jag inte är i skolan! Jag skulle få PANIK av att sova längre än 10.00 på vardagarna! För mig är det viktigt att komma upp i tid även om jag är ledig. Har en massa saker som ska fixas varje dag, så någon lathund är jag definitivt inte ;)

Började dagen med en stadig frukost (1 surdegsmacka med gott pålägg samt lite fil och flingor) Sen blev det lite mys med mitt hjärta innan det var dags för honom att köra till jobb! USH, gillar inte alls när han jobbar kväll och det handlar INTE om att jag vill kunna vara med honom hela tiden. Det handlar om att vardagsrutinerna så som att laga middag, somna i hyffsad tid och allt annat som har med hemmet att göra kommer lite i skymundan.. Men om 2 timmar kommer han hem till mig, sen jobbar han inte kväll på ett tag och det GILLAS ;)

När älsklingen åkte till jobb satte jag mig i soffan och började läsa de 30 sidorna i ena boken som krävs för att jag ska kunna få ihop reflektionsuppgift 3. Trodde att det skulle gå "käpp rätt åt helvetet" men det gjorde det INTE! Som tur var så tyckte Sara att hela kapitlet var super intressant! Jag bara älskar psykologi.. Efter en massa läsande skrev jag ihop 2 A4 sidor, men är inte riktigt klar! Har några timmar på måndag också att fixa det sista innan uppgiften ska skickas iväg 15.00. För i helgen tänker jag INTE skriva ;) Här ska det hållas helg!

Självklart har jag powerwalkat också idag! Eftersom vädret var såå tråkigt så fick de bli den lilla rundan på 45 min. Men under dessa minuter hann det regna på mig 2 ggr! Tur man väger det man gör, annars hade det varit risk för att man hade blåst bort också :) Haha.. Skämt & sido..

Nu ikväll har jag kollat IDOL, och gud vad jag älskar det programmet =) Favoriten ikväll var självklart Jay-smith (eller vad han hette?) Han som sjöng en rock låt, tror jag de va! Aja, skit samma han var AS GRYM i alla fall!

Nä nu ska jag ta mig ett bloss.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0