Jag blir GLAD av shopping!!

Idag blev det ingen sovmorgon för min och Jimmys del! raka vägen ut till Willis och storhandla när dom öppnade =) Naw, älsklinge var så trött ;) Och efter handlingen blev det en runda inne på Centan! handlade en del kläder bland annat 2 fina finstickade tröjor + en höst jacka =)



Från Cubus: 249 :-



Från HM: 299 :-



Från HM: 299 :-

Är super nöjd med mina köp, dock tycker jag att det är skumt att jag handlade en höst jacka för samma pris som en av tröjorna! Och får ju erkänna att kläderna till hösten/vintern är alltid dyrare än vår/sommar kläder! Sällan man hittar en snygg höst tröja för under 249 :-. de flesta ligger runt 299 - 399 beroende på modell och hur tjocka dom är.

Ikväll har Jag, Jimmy, Simon, Nina, Mamma och Lars blivit hembjudna till min faster Anelli på 40 års fest! Kommer bli såå trevligt! Och gissa en som ska fota som in i bomben..? ;) Så runt 17.00 tar vi alla tåget till Malmö =) Funderar faktiskt på att ha min nya rosa tröja på mig ikväll.. Hmmm?

PARTY PARTY!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sluta särskriv allt. Höstjacka inte höst jacka mm.

2010-09-16 @ 15:20:01
Postat av: Sara =)

Du lille vän, om du nu stör dig på min "särskrivning" som du så fint kallar de, så sluta läs! haha.. men kan inte hjälpa att jag är såå intressant så att man knappt kan hålla sig borta från min blogg ;)

2010-09-16 @ 18:50:02
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0