jag vill ha dig!!

.. Jag har vetat detta hela tiden ..

.. Det har bara funnits DEN i mina tankar ..

.. Kommer aldrig någonsin finnas en skönare än denna ..

.. Idag blev jag ännu säkrare ..


JAG SKA HA EN NY GOOSE JACKA!

Fan alltså, jag är såå kär i den jackan! Köpte en goose när jag gick första ring på gymnasiet. Hade jackan 4 HELA VINTRAR! Och det gjorde ont i hjärtat förra vintern när jag verkligen inte kunde ha den mer! Köpte en annan vinterjacka som jag trodde att jag skulle tycka om. Visst är den skön och så, men inget slår GOOSE! Lätt den bästa vinterjackan som någonsin gjorts, och jag SKA HA EN! Annars kommer jag gråta mig igenom denna vintern :(



... 2 Dagar ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kan man hitta en sådan jacka?

2010-10-01 @ 17:02:45
Postat av: Sara =)

I lund på skandinavia sportsmen har dom äkta sådana jackor för ca 5500 kr! Dock hade jag tänkt fixa min billigare genom bland annat brandworld, eller fabriksoutlet! Får se vad det blir =)

2010-10-01 @ 17:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0