Måndag!

Som jag har mms:at här till bloggen tidigare så blev jag sjukt glad imorse när jag ställde mig på vågen =) Minus 0,6 vilket är skit bra med tanke på allt jag har syndat denna helgen! Jag har ätit godis fredag, lördag och söndag samt ätit en plankstek. Inte illa va? Så nu förstår ni varför jag är GLAD! =)

Annars så har det varit en lugn dag i skolan.. Kollade på en film de sista 2 timmarna av dagen så det var skönt att det var lite slappt ;) Efter skolan körde jag till ICA och handlade lite nödvändigheter och sen vidare hem! Så fort jag satte foten i huset så blev jag helt rastlös.. Jaha, vad ska man hitta på nu då? Så det fick bli crosstrainern i 30 min, och efter de kändes det mycket bättre =)

Nu ska jag ta mig något att äta, sen duscha..

20.00 ÄR DET IDOL! det får man INTE missa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0