palla.se

Det är är fan komiskt hur mycket man får reda på via internet alltså ;) Var inne och läste på en tjejs sida precis och gissa vem som har varit därinne och skrivit till henne...? Haha... Palla liksom :P

Ullis: Jag trodde inte sara löfvendahl va så feg och mesig... hon e lika tuff som lola... bakom dataskärmen... ring io morrn puss

Lilla vän, jag har sagt det förr och säger det igen: Jag säger alltid vad jag tycker och tänker både BAKOM dataskärmen och FRAMFÖR.. Du som brukar "haffa" mig ute på offentliga platser vet väl att jag har käften med mig precis lika mycket öga för öga som genom datan...? Snälla du, ska du skriva något eller säga något så skriv det som är sant.. Sluta hitta på kvinna =) haha.. Jag blir trött på sånna människor .... ZzZZzzZZzz

Kommentarer
Postat av: Lola

HAHA hon är fan bara såååå tröttsam har inte denna kvinna något vettigare för sig du har verkligen käften med dig vännen gemfört med vissa andra puss puss

2010-09-03 @ 11:58:39
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: ullis

som du sj sa...du behöver ju inte läsa på emelies sida el min...

2010-09-03 @ 18:38:39
Postat av: Lola

Varför fortsätta hålla på ullis? Sara har verkligen inte gjort dig ett dugg så lägg ner är du så avundsjuk på henne med så allt hon eller jag gör stör dig? Kan inget annat än att skratta åt hur patetisk en "kvinna" 31år kan vara

2010-09-03 @ 19:36:40
Postat av: Anonym

men snälla nån...det e du som håller på om mig o mitt liv sen att du drog in sara i det för du o jag avskyr varandra kan jag inte hjälpa...men hur som om ni nu tycker jag e så barnslig som svarar på allt ni skriver..så visa att ni e såå vuxna då o sluta så ska ni se att jag oxå lägger av...men man ser ju fan i vart tredje inlägg ngnt om mig ...hahahahha kalla då inte mig barnslig....om du inte sj e bättre,

2010-09-04 @ 14:39:11
Postat av: lola

men ullis kom på något eget!!!! samma visa alltid...och jag har verkligen inte dragit in någon av mina vänner, synd att du måste tracka dom. skillnaden är att jag håller inte på med att skriva till andra ang dig så som du gör både med mig och sara, vi håller oss till fakta du kan ju försöka det en gång....och hur moget tycker du det är att rusa in i en butik och skrika på folk? kan inte vara lätt för dig du har ju större problem än jag trodde sök hjälp!!!

2010-09-04 @ 15:05:45
URL: http://lolacederholm.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2012-03-18 @ 19:14:31
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0