Plugg, powerwalk + massa kaffe =)

GUD vad jag är dålig på att blogga, helt sick juh ;)

Har gått i skolan 8.00 - 14.00 idag. Efter skolan åkte jag hem och började på min första REFLEKTIONSUPPGIFT för denna terminen! Vet inte vad jag ska säga, men tyckte nog att den var ganska lätt! Gjorde den på 2 timmar, hmm..? Undrar om jag har jävligt lätt för detta, eller så har jag kanske inte fattat uppgiften :) Jaja, det återstår att se på reflektionsmötet som är på fredag. Det värsta som kan hända är att jag får komplettera, svårare än så blir det inte. Det är en sak som är bra med universitetet, att man får chanser att göra bättre ifrån sig. Komplettera 1-3 ggr om det så behövs. Det är liksom jääävligt svårt att bli underkänd, och skulle du bli det ändå så är det för att du inte har gjort uppgiften alls! Där får jag säga att det var "tuffare" på gymnasiet, då man bara fick 1 extra chans till omprov och klarade man inte den så fick man IG!

När jag väl var klar med uppgiften begav jag mig ut på 1 timmes powerwalk som förresten är den tredje för denna veckan :) Kändes så lätt att gå idag, kan kanske bero på att jag hade Izza med mig i lurarna heeeela timmen ;) Haha.. Som vi kan flabba snäckan! Massor med samtalsämne hann man avverka på den timmen, super! Nu ikväll så har Lola varit här och hållt mig sällskap under 2 koppar kaffe =) Super trevligt som alltid! HOPPAS HOPPAS på att det vi snackade om blir av!! Längtar redan i så fall ;)

Nä nu ska jag röja hör hemma.. Om 1 timme kommer MIN Jimmy hem <3

Godnatt kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0