Positiva sara =)

Trots att man var tvungen att ställa klockan på 05.30 idag och asa sig upp ur sängen för att jobba de timmarna man har tagit på sig så har denna dagen varit UNDERBAR!! Precis som alla de andra dagarna i mitt liv ;) Jag har verkligen INGET att klaga på just nu!



Jag har underbara vänner som finns hos/för mig ALLTID ----> MINA ÄNGLAR: Izza, Vera, Sara och Lola, ni är bäst (Men de vet ni redan om!) hihi..

Och förutom att jag har de bästa vännerna i världen så har jag även världens mest UNDEBARA familj! Vad skulle jag gjort utan er? Kära mamma som alltid finns här för mig, och ställer upp för mig när jag behäver det. Hon är precis så som en mamma ska vara. Och till er andra, jag älskar er med hela mitt hjärta! Pappa, morfar, mormor och mina härliga brödrar! <3

Pluggar andra terminen på socialhögskolan och hade självklart tänkt bli socionom och sätta alla er bråkstakar på plats ;) haha.. Nä men vad sägs om coolaste kuratorn? ;)

ZINDRA min absoluta ögonsten.. Lyser upp " de få" tråkiga dagar jag har :) Och finns det något bättre än när ens hund är FRISK? Nu är min lilla björn i alla fall helt återställd från alla de hemska sakerna som hände henne i våras, och det är såå skönt! Vad gör man inte för sitt lilla liv?

Sist men absolut INTE minst, mannen som har fått mig att bli såå lycklig och glad =) Jimmy Palm, verkligen en helt fantastisk människa som alltid lyckas få mig på bra humör. Älskar när vi skrattar och skojar tillsammans ;) Vad skulle jag gjort utan dig?? Tackar gud varje dag för att jag har fått turen att träffa dig!! Kan inte beskriva med alla ord i hela världen hur mycket du betyder för mig.. Min älskling, MIN "snygge Jimmy" som jag har kallat dig från första gången vi sågs.. Jag älskar dig med hela mitt hjärta ---> Föralltid! <3


Har haft en underbar kväll med Jimmy idag! Innan vi körde in till Arenan åt vi vars en super god planka på Milas! Väl inne på Arenan hittade vi snabbt våra platser, och slog oss ner! Musikalen GREASE var jätte bra! Verkligen sevärd :) Tack hjärtat för ännu en härlig kväll med dig!! Längtar redan tills nästa äventyr ;)


Kommentarer
Postat av: Bella

♥ ♥ ♥ ♥

2010-09-26 @ 17:33:31
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0