Snart säger jag godnatt!

Då var snart denna dagen till ända.. Skönt att alla "måsten" som funnits över mig under dagen är gjorda! Och tack Lola för trevliga timmar med dig =) Du får mig alltid på bra humör, samtidigt som att jag verkligen kan öppna mig för dig och prata om allt mellan himmel och jord! Du är go gumman <3



Idag blev det självklart IDOLMYS! Och jag hejar på JAY SMITH! Satan vad han är grym ;) Har tyckt det ända från första början när jag såg honom på auditionen. Han kommer gå lååångt! Och gör han inte det i IDOL så gör han det på egen hand!

Nu ska jag förbereda lite inför morgondagen! Då är det skola som gäller mellan 8-14, dock känner jag inte alls för de! Hade hellre varit hemma och myst med mitt hjärta <3 Men som sagt, ibland finns det mindre roliga dagar och imorgon 8.00 börjar en sådan..

... 1 Dag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0