Vera-mys ;)

Idag har jag varit LEDIG, men tyvärr inte så ledig som jag hade velat vara men jag har i alla fall varit hemma från skolan =)

Dagen började på ett konstigt vis.. haha.. Jimmy kom in till mig i sovrummet 06.15 och typ halv skrek att smulan var borta!! Tvättstuge dörren var öppen (där hon brukar sova) och han hittade inte henne någonstans i huset! Jag bara: "Men hon måste ju finnas i huset, och jag SVÄR på att jag stängde in henne i tvättstugan!" Jag fick asa mig upp från sängen och börja leta efter henne. Jag började genast fundera på om jag verkligen hade stängt in henne i tvättstugan? Tänk så hade jag glömt hunden ute på kvällen när jag rökade? Långt om länge fick vi för oss att vi skulle kolla inne hos Simon. Och DÄR LÅG HON! Fan alltså, hon hade legat där inne på Simons golv hela tiden under tiden vi sprang runt och letade som galningar! haha.. Då hade Simon tagit in henne till sig för att hon förde "ett jävla liv" i tvättsugan och höll honom vaken =) haha.. Rolig historia Mamma? =)

Efter allt letande körde Jimmy till jobb, simon gick upp och körde till skolan och jag gick och la mig igen! Sov gott till 10.00 då jag inte hade samvete att sova längre.. Drack kaffe, snackade med Celle i telen sen satte jag mig och plugga! Pluggade i två timmar tills mitt huvud inte pallade mer.. Ställde mig på crosstrainern och avverkade 30 min! Såå skön känsla när man verkligen har motionerat ordentligt =)

Runt 15.30 kom min Vera hit till mig =) Åt en god middag tillsammans med Jimmy och Simon! Efter maten blev det givetvis flabbkaffe, samtidigt som grabbarna begav sig till fotbollsmatchen som dom skulle se idag! Simon fick följa med Jimmy och hans kompis, skönt för honom att komma ut lite =)

Nu ikväll har jag och Vera flabbat en massa skit, promenerat med hundarna 30 min i skogen och inhandlat lite gott till IDOL! Just nu ligger vi och myser i soffan i väntan på att reklampausen ska ta SLUT! TACK underbara vera för en suuuper trevlig kväll =) Som alltid med dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0