7 april

Tänk vad tiden går snabbt.. Tyckte precis det var Jimmys födelsedag, och det är 5 dagar sedan. Det är OK att tiden går snabbt när det är höst och vinter, men nu i april ---> våren och sommaren tycker jag att tiden ska gå långsamt!! Jag försöker njuta av varje dag så mycket det går, trots det räcker inte dygnets alla 24 timmar till ibland?

Idag är det skola mellan 08.30-14.00. Egentligen är det föreläsning mellan 11.00-14.00 men jag ska in till skolan 2,5 h tidigare och möta upp min grupp. Vi ska finslipa lite på vårt grupparbete som ska vara inskickat senast imorgon. Tyvärr, får man göra sådant utanför skoltid :S Vart det likadant på gymnasiet? Jag kommer inte ihåg....

Hemma runt 14.30 ---> Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0