Godmorgon alla kära läsare :)

Att gå i skolan 13.00-16.00 är trots allt inte så dumt :) Känns som att jag får gjort massor här hemma på förmiddagarna! Som idag till exempel ---> Ställde klockan på 07.00 vilket känns ok, då jag ändå får ca 1,5 timmes sovmorgon jämfört med om jag börjar tidigt. Därefter promenerade jag med Zindra, åt en tallrik havregrynsgröt och drack en kopp kaffe på balkongen :) 09.00-10.00 var jag ute på min powerwalk, och nu sitter jag här och ska snart hoppa i duschen, en härlig förmiddag med andra ord!

När jag sen kommer hem i eftermiddag, runt 16.20 så är det så skönt att veta att träningen är avklarad! Då kan jag rikta in mig på hunden, pojkvännen, middagslagningen och plugg :) Känns som att detta kommer bli en härlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0