Godmorgon härliga HELT lediga måndag :) De...

Godmorgon härliga HELT lediga måndag :) Det är inte ofta det händer att jag är helt ledig när jag är ledig! Brukar alltid ha något inbokat: tvätta, städa, plugga eller träna.. Men idag har jag inga "måsten" på schemat ;) Bestämde mig för att gå hem till min finaste Izza på lite kaffe! TACK gumman för att du lånar ut din bil till mig så att jag kan utföra mina ärende ;) Ärende och ärende, ska faktiskt ut till centan och kolla på kläder! Är i stort behov av lite nya vårtoppar samt JEANS!!! OM jag handlar något så bloggar jag om det senare :) Nu ska jag dricka en kopp kaffe och flabba lite skit med underbaringen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0